Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1251
Название: Розробка маркетингової стратегії підприємства
Другие названия: Кваліфікаційна бакалаврська робота
Авторы: Дурсеньова, Руслана Олександрівна
Ключевые слова: маркетинг, тенденції маркетингу
Дата публикации: 23-мая-2023
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): Тема маркетингової діяльності підприємства є однією з неоднозначно трактованих в економічній науці. Це доводиться насамперед тим, що не існує єдиної позиції, єдиної методики побудови та функціонування системи маркетингової діяльності як серед зарубіжних, так і серед вітчизняних вчених та спеціалістів. В сучасних ринкових умовах одним із найважливіших завдань підприємства є вибір найбільш раціональних засобів реклами та підвищення її ефективності для просування товарів на ринок та досягнення основних цілей підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1251
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дурсеньова_диплом.pdf1.3 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.