Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДурсеньова, Руслана Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-01-21T14:31:00Z-
dc.date.available2025-01-21T14:31:00Z-
dc.date.issued2023-05-23-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1251-
dc.description.abstractТема маркетингової діяльності підприємства є однією з неоднозначно трактованих в економічній науці. Це доводиться насамперед тим, що не існує єдиної позиції, єдиної методики побудови та функціонування системи маркетингової діяльності як серед зарубіжних, так і серед вітчизняних вчених та спеціалістів. В сучасних ринкових умовах одним із найважливіших завдань підприємства є вибір найбільш раціональних засобів реклами та підвищення її ефективності для просування товарів на ринок та досягнення основних цілей підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectмаркетинг, тенденції маркетингуuk
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeКваліфікаційна бакалаврська роботаuk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дурсеньова_диплом.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.