Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1251
Title: Розробка маркетингової стратегії підприємства
Other Titles: Кваліфікаційна бакалаврська робота
Authors: Дурсеньова, Руслана Олександрівна
Keywords: маркетинг, тенденції маркетингу
Issue Date: 23-May-2023
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: Тема маркетингової діяльності підприємства є однією з неоднозначно трактованих в економічній науці. Це доводиться насамперед тим, що не існує єдиної позиції, єдиної методики побудови та функціонування системи маркетингової діяльності як серед зарубіжних, так і серед вітчизняних вчених та спеціалістів. В сучасних ринкових умовах одним із найважливіших завдань підприємства є вибір найбільш раціональних засобів реклами та підвищення її ефективності для просування товарів на ринок та досягнення основних цілей підприємства.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1251
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дурсеньова_диплом.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.