Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1250
Название: Організація маркетингової діяльності підприємства
Другие названия: Кваліфікаційна бакалаврська робота
Авторы: Мітенко, Владислава Станіславівна
Ключевые слова: Маркетинг, конкурентоспроможність
Дата публикации: 19-июн-2023
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): Організація маркетингової діяльності є невід’ємною складовою ефективного управління на підприємстві в умовах сучасного бізнесу. На даний час конкурентне середовище, де кількість товарів і послуг безперервно зростає, а споживачі стають все більш вимогливішими, маркетингова діяльність стає ключовим фактором успіху для підприємства. Метою організації маркетингової діяльності є досягнення конкурентних переваг і забезпечення стабільного зростання підприємства. Ефективна маркетингова стратегія дозволяє підприємству залучати нових клієнтів, зберігати і розвивати відносини зі старими, а також використовувати ресурси підприємства найефективнішим чином.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1250
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom bakalavr Mitenko Vladyslava.pdf1.97 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.