Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1250
Назва: Організація маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Кваліфікаційна бакалаврська робота
Автори: Мітенко, Владислава Станіславівна
Ключові слова: Маркетинг, конкурентоспроможність
Дата публікації: 19-чер-2023
Видавництво: Міжнародний європейський університет
Короткий огляд (реферат): Організація маркетингової діяльності є невід’ємною складовою ефективного управління на підприємстві в умовах сучасного бізнесу. На даний час конкурентне середовище, де кількість товарів і послуг безперервно зростає, а споживачі стають все більш вимогливішими, маркетингова діяльність стає ключовим фактором успіху для підприємства. Метою організації маркетингової діяльності є досягнення конкурентних переваг і забезпечення стабільного зростання підприємства. Ефективна маркетингова стратегія дозволяє підприємству залучати нових клієнтів, зберігати і розвивати відносини зі старими, а також використовувати ресурси підприємства найефективнішим чином.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1250
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom bakalavr Mitenko Vladyslava.pdf1.97 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.