Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1250
Title: Організація маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Кваліфікаційна бакалаврська робота
Authors: Мітенко, Владислава Станіславівна
Keywords: Маркетинг, конкурентоспроможність
Issue Date: 19-Jun-2023
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: Організація маркетингової діяльності є невід’ємною складовою ефективного управління на підприємстві в умовах сучасного бізнесу. На даний час конкурентне середовище, де кількість товарів і послуг безперервно зростає, а споживачі стають все більш вимогливішими, маркетингова діяльність стає ключовим фактором успіху для підприємства. Метою організації маркетингової діяльності є досягнення конкурентних переваг і забезпечення стабільного зростання підприємства. Ефективна маркетингова стратегія дозволяє підприємству залучати нових клієнтів, зберігати і розвивати відносини зі старими, а також використовувати ресурси підприємства найефективнішим чином.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1250
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom bakalavr Mitenko Vladyslava.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.