Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1209
Название: ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ» ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГА
Авторы: Бойченко, Валентин Валентинович
Малишев, Віктор Володимирович
Ключевые слова: індивідуальна освітня траєкторія
принципи проєктування
реалізація
вектори спрямування
individual educational trajectory
design principles
implementation
direction vectors
Дата публикации: 20-мар-2024
Издательство: Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження): Збірник наукових праць (за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна) / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. Київ: Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024
Библиографическое описание: ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ» ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГА / Бойченко В.В., Малишев В.В. / Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження): Збірник наукових праць (за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна) / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. Київ: Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024, с. 424-429
Краткий осмотр (реферат): Індивідуальна освітня траєкторія педагога є фактором його особистісного розвитку й реалізації особистісного потенціалу. Імплементація нормативно – правової бази можливості для її реалізації для всіх учасників освітнього процесу на всіх рівнях освіти. Узагальнення результатів наукових досліджень дозволяє виокремити базові принципи її проєктування та наукові підходи щодо дефініції. Показано, що готовність педагога до проєктування траєкторії можлива за визначених обставин. The individual educational trajectory of a teacher is a factor in his personal development and realization of personal potential. Implementation of the regulatory and legal basis for the possibility of its implementation for all participants of the educational process at all levels of education. Summarizing the results of scientific research allows us to single out the basic principles of its design and scientific approaches to definition. It is shown that the readiness of the teacher to project the trajectory is possible under certain circumstances.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1209
Располагается в коллекциях:Європейська медична школа

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
materialy konferentsii (1).pdf1.33 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.