Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойченко, Валентин Валентинович-
dc.contributor.authorМалишев, Віктор Володимирович-
dc.date.accessioned2024-06-11T12:34:30Z-
dc.date.available2024-06-11T12:34:30Z-
dc.date.issued2024-03-20-
dc.identifier.citationДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ» ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГА / Бойченко В.В., Малишев В.В. / Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження): Збірник наукових праць (за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна) / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. Київ: Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024, с. 424-429uk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1209-
dc.description.abstractІндивідуальна освітня траєкторія педагога є фактором його особистісного розвитку й реалізації особистісного потенціалу. Імплементація нормативно – правової бази можливості для її реалізації для всіх учасників освітнього процесу на всіх рівнях освіти. Узагальнення результатів наукових досліджень дозволяє виокремити базові принципи її проєктування та наукові підходи щодо дефініції. Показано, що готовність педагога до проєктування траєкторії можлива за визначених обставин. The individual educational trajectory of a teacher is a factor in his personal development and realization of personal potential. Implementation of the regulatory and legal basis for the possibility of its implementation for all participants of the educational process at all levels of education. Summarizing the results of scientific research allows us to single out the basic principles of its design and scientific approaches to definition. It is shown that the readiness of the teacher to project the trajectory is possible under certain circumstances.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження): Збірник наукових праць (за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна) / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. Київ: Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024uk
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk
dc.subjectпринципи проєктуванняuk
dc.subjectреалізаціяuk
dc.subjectвектори спрямуванняuk
dc.subjectindividual educational trajectoryuk
dc.subjectdesign principlesuk
dc.subjectimplementationuk
dc.subjectdirection vectorsuk
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ» ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГАuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Європейська медична школа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy konferentsii (1).pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.