Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1193
Title: ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENT
Authors: Remyha, Yu.
Pryimak, N.
Trushkina, N.
Issue Date: 2024
Citation: Yu. Remyha, N. Pryimak, N. Trushkina. ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENT. НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ТА ПРИКЛАДНИХ РОЗРОБКАХ» Збірник матеріалів конференції 11 квітня 2024 р. 86-88. doi.org/10.1088/1755-1315/1126/1/012037
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1193
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yu. Remyha, N. Pryimak, N. Trushkina_квітень, 2024.pdf3.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.