Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/872
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни ПЕДІАТРІЯ
Автори: Закордонець, Л.В.
Срібна, В.Є.
Рєзніков, Ю.П.
Ключові слова: педіатрія
Дата публікації: 7-лип-2021
Видавництво: МЄУ
Бібліографічний опис: Робоча програма навчальної дисципліни ПЕДІАТРІЯ, МЄУ, 2021, 22 с.
Короткий огляд (реферат): Педіатрія як навчальна дисципліна базується на вивченні студентами: - медичної і біологічної фізики (вміння пояснити фізичні основи діагностичних і фізіотерапевтичних методів, що застосовуються у медичній апаратурі; трактувати загальні фізичні та біофізичні закономірності, що лежать в основі життєдіяльності людини); - анатомії людини (знання топографо-анатомічних взаємовідносин органів і систем людини; інтерпретація вікових, статевих та індивідуальних особливостей будови організму людини); - мікробіології, вірусології та імунології (вміння інтерпретувати біологічні властивості патогенних та непатогенних мікроорганізмів, вірусів та закономірності їх взаємодії з макроорганізмом і зовнішнім середовищем; знання механізмів формування імунної відповіді організму людини); - гістології, цитології та ембріології (будова різних органів людини під мікроскопом, в різні вікові періоди, а також в умовах фізіологічної та репаративної регенерації); - фізіології (знання фізіологічних основ та методів дослідження функції організму); - внутрішніх хвороб (вміння визначати тактику ведення хворого, вистявляти клінічний діагноз і надавати екстрену допомогу при найбільш поширених невідкладних станах у дорослих); - хірургії (вміння надавати невідкладну медичну допомогу при найбільш поширених хірургічних захворюваннях; планувати обстеження хворого, інтерпретувати результати лабораторних та інструментальних досліджень при найбільш поширених хірургічних захворюваннях і їх ускладненнях); - патоморфології (знати патогенез та морфологічні зміни на різних етапах розвитку хвороби, морфологічні основи видужання, ускладнень та наслідків хвороб); - патофізіології (знання причин, механізмів розвитку та типові прояви різних патологічних процесів); - радіології (вміння обирати оптимальний метод променевого дослідження для встановлення клінічного діагнозу при патології різних органів та систем); Педіатрія закладає основи вивчення студентами: - інфекційних хвороб, епідеміології, професійних хвороб, онкології, що передбачає інтеграцію викладання з цими дисциплінами та формування умінь застосовувати знання з педіатрії в процесі подальшого навчання й у професійній діяльності; Педіатрія закладає основи здорового способу життя та профілактики розвитку захворювань органів та систем дитячого організму в процесі життєдіяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/872
Розташовується у зібраннях:Європейська медична школа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pediatriya-4.pdf688.86 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.