Please use this identifier to cite or link to this item:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/872
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Закордонець, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Срібна, В.Є. | - |
dc.contributor.author | Рєзніков, Ю.П. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-15T13:36:02Z | - |
dc.date.available | 2024-01-15T13:36:02Z | - |
dc.date.issued | 2021-07-07 | - |
dc.identifier.citation | Робоча програма навчальної дисципліни ПЕДІАТРІЯ, МЄУ, 2021, 22 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/872 | - |
dc.description.abstract | Педіатрія як навчальна дисципліна базується на вивченні студентами: - медичної і біологічної фізики (вміння пояснити фізичні основи діагностичних і фізіотерапевтичних методів, що застосовуються у медичній апаратурі; трактувати загальні фізичні та біофізичні закономірності, що лежать в основі життєдіяльності людини); - анатомії людини (знання топографо-анатомічних взаємовідносин органів і систем людини; інтерпретація вікових, статевих та індивідуальних особливостей будови організму людини); - мікробіології, вірусології та імунології (вміння інтерпретувати біологічні властивості патогенних та непатогенних мікроорганізмів, вірусів та закономірності їх взаємодії з макроорганізмом і зовнішнім середовищем; знання механізмів формування імунної відповіді організму людини); - гістології, цитології та ембріології (будова різних органів людини під мікроскопом, в різні вікові періоди, а також в умовах фізіологічної та репаративної регенерації); - фізіології (знання фізіологічних основ та методів дослідження функції організму); - внутрішніх хвороб (вміння визначати тактику ведення хворого, вистявляти клінічний діагноз і надавати екстрену допомогу при найбільш поширених невідкладних станах у дорослих); - хірургії (вміння надавати невідкладну медичну допомогу при найбільш поширених хірургічних захворюваннях; планувати обстеження хворого, інтерпретувати результати лабораторних та інструментальних досліджень при найбільш поширених хірургічних захворюваннях і їх ускладненнях); - патоморфології (знати патогенез та морфологічні зміни на різних етапах розвитку хвороби, морфологічні основи видужання, ускладнень та наслідків хвороб); - патофізіології (знання причин, механізмів розвитку та типові прояви різних патологічних процесів); - радіології (вміння обирати оптимальний метод променевого дослідження для встановлення клінічного діагнозу при патології різних органів та систем); Педіатрія закладає основи вивчення студентами: - інфекційних хвороб, епідеміології, професійних хвороб, онкології, що передбачає інтеграцію викладання з цими дисциплінами та формування умінь застосовувати знання з педіатрії в процесі подальшого навчання й у професійній діяльності; Педіатрія закладає основи здорового способу життя та профілактики розвитку захворювань органів та систем дитячого організму в процесі життєдіяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | МЄУ | uk |
dc.subject | педіатрія | uk |
dc.title | Робоча програма навчальної дисципліни ПЕДІАТРІЯ | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | Європейська медична школа |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pediatriya-4.pdf | 688.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.