Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/872
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗакордонець, Л.В.-
dc.contributor.authorСрібна, В.Є.-
dc.contributor.authorРєзніков, Ю.П.-
dc.date.accessioned2024-01-15T13:36:02Z-
dc.date.available2024-01-15T13:36:02Z-
dc.date.issued2021-07-07-
dc.identifier.citationРобоча програма навчальної дисципліни ПЕДІАТРІЯ, МЄУ, 2021, 22 с.uk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/872-
dc.description.abstractПедіатрія як навчальна дисципліна базується на вивченні студентами: - медичної і біологічної фізики (вміння пояснити фізичні основи діагностичних і фізіотерапевтичних методів, що застосовуються у медичній апаратурі; трактувати загальні фізичні та біофізичні закономірності, що лежать в основі життєдіяльності людини); - анатомії людини (знання топографо-анатомічних взаємовідносин органів і систем людини; інтерпретація вікових, статевих та індивідуальних особливостей будови організму людини); - мікробіології, вірусології та імунології (вміння інтерпретувати біологічні властивості патогенних та непатогенних мікроорганізмів, вірусів та закономірності їх взаємодії з макроорганізмом і зовнішнім середовищем; знання механізмів формування імунної відповіді організму людини); - гістології, цитології та ембріології (будова різних органів людини під мікроскопом, в різні вікові періоди, а також в умовах фізіологічної та репаративної регенерації); - фізіології (знання фізіологічних основ та методів дослідження функції організму); - внутрішніх хвороб (вміння визначати тактику ведення хворого, вистявляти клінічний діагноз і надавати екстрену допомогу при найбільш поширених невідкладних станах у дорослих); - хірургії (вміння надавати невідкладну медичну допомогу при найбільш поширених хірургічних захворюваннях; планувати обстеження хворого, інтерпретувати результати лабораторних та інструментальних досліджень при найбільш поширених хірургічних захворюваннях і їх ускладненнях); - патоморфології (знати патогенез та морфологічні зміни на різних етапах розвитку хвороби, морфологічні основи видужання, ускладнень та наслідків хвороб); - патофізіології (знання причин, механізмів розвитку та типові прояви різних патологічних процесів); - радіології (вміння обирати оптимальний метод променевого дослідження для встановлення клінічного діагнозу при патології різних органів та систем); Педіатрія закладає основи вивчення студентами: - інфекційних хвороб, епідеміології, професійних хвороб, онкології, що передбачає інтеграцію викладання з цими дисциплінами та формування умінь застосовувати знання з педіатрії в процесі подальшого навчання й у професійній діяльності; Педіатрія закладає основи здорового способу життя та профілактики розвитку захворювань органів та систем дитячого організму в процесі життєдіяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМЄУuk
dc.subjectпедіатріяuk
dc.titleРобоча програма навчальної дисципліни ПЕДІАТРІЯuk
dc.typeWorking Paperuk
Располагается в коллекциях:Європейська медична школа

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pediatriya-4.pdf688.86 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.