Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/809
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ В ПРОЦЕССІ НАБУТТЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗА УМОВ ОБМЕЖЕНЬ ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОГО ТА МІЛІТАРНОГО ХАРАКТЕРУ |
Автори: | ТАРАНЮК, Геннадій АТАМАСЬ, Наталія КАЩЕНКО, Вероніка |
Ключові слова: | професійні компетентності інтегративний підхід міждисциплінарний підхід проектна робота |
Дата публікації: | 25-тра-2023 |
Видавництво: | Наука та інновації: сучасний вектор розвитку науки та світу : збірник тез доповідей науково-практичних конференцій Міжнародного наукового форуму (25-26 травня 2023 року) |
Бібліографічний опис: | Особливості теоретичної підготовки медичних фахівців в процесі набуття професійних компетентностей за умов обмежень епідеміологічного та мілітарного характеру / Таранюк Геннадій, Атамась Наталія, Вероніка Кащенко / Наука та інновації: сучасний вектор розвитку науки та світу : збірник тез доповідей науково-практичних конференцій Міжнародного наукового форуму (25-26 травня 2023 року). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023, с. 99-101 |
Короткий огляд (реферат): | Теоретична, а саме фундаментальна природнича медико-біологічна та математична підготовка студентів-медиків є важливою складовою їх сучасної професійної освіти, і має розглядатися в таких основних аспектах: - по-перше, в аспекті набуття студентами відповідних компетентностей (інтегральної, загальних, фахових); - по-друге, в аспекті досконалого опанування студентами клінічних дисциплін, які передбачають достатній рівень фундаментальних медико-біологічних знань та володіння відповідним математичним апаратом; - по-третє, в аспекті проведення студентами, а в подальшому фахівцями-медиками, науково-дослідницької роботи, обробки та аналізу даних та результатів досліджень відповідно до загально-наукових принципів та методів досліджень під кутом їх практичного впровадження. Організаційно-методично проектна робота здійснюється в межах годин відведених на самостійну роботу студента, може бути, як поточним, так і завершальним етапом навчального процесу в рамках дисципліни, та передує підсумковій атестації студента, являючи собою його вагому складову. Перевагою проектної роботи є те, що вона може здійснюватися децентралізовано відносно навчальної локації та розкладу, як онлайн так і офлайн (in person), ситуативно в аудиторії, лабораторії, клініці та поза ними. Таким чином, на думку авторів, вид навчально-наукової діяльності у форматі проектної роботи може стати дієвим засобом медичної освіти в термінах, означених вище, компетентностей майбутнього лікаря, особливо за умов наявних натепер обмежень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/809 |
ISBN: | N 978-617-7932-44-3 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЄУ травень-25.05.2023 (Тар).pdf | 60.92 MB | Adobe PDF | Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.