Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/809
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ В ПРОЦЕССІ НАБУТТЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗА УМОВ ОБМЕЖЕНЬ ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОГО ТА МІЛІТАРНОГО ХАРАКТЕРУ
Автори: ТАРАНЮК, Геннадій
АТАМАСЬ, Наталія
КАЩЕНКО, Вероніка
Ключові слова: професійні компетентності
інтегративний підхід
міждисциплінарний підхід
проектна робота
Дата публікації: 25-тра-2023
Видавництво: Наука та інновації: сучасний вектор розвитку науки та світу : збірник тез доповідей науково-практичних конференцій Міжнародного наукового форуму (25-26 травня 2023 року)
Бібліографічний опис: Особливості теоретичної підготовки медичних фахівців в процесі набуття професійних компетентностей за умов обмежень епідеміологічного та мілітарного характеру / Таранюк Геннадій, Атамась Наталія, Вероніка Кащенко / Наука та інновації: сучасний вектор розвитку науки та світу : збірник тез доповідей науково-практичних конференцій Міжнародного наукового форуму (25-26 травня 2023 року). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023, с. 99-101
Короткий огляд (реферат): Теоретична, а саме фундаментальна природнича медико-біологічна та математична підготовка студентів-медиків є важливою складовою їх сучасної професійної освіти, і має розглядатися в таких основних аспектах: - по-перше, в аспекті набуття студентами відповідних компетентностей (інтегральної, загальних, фахових); - по-друге, в аспекті досконалого опанування студентами клінічних дисциплін, які передбачають достатній рівень фундаментальних медико-біологічних знань та володіння відповідним математичним апаратом; - по-третє, в аспекті проведення студентами, а в подальшому фахівцями-медиками, науково-дослідницької роботи, обробки та аналізу даних та результатів досліджень відповідно до загально-наукових принципів та методів досліджень під кутом їх практичного впровадження. Організаційно-методично проектна робота здійснюється в межах годин відведених на самостійну роботу студента, може бути, як поточним, так і завершальним етапом навчального процесу в рамках дисципліни, та передує підсумковій атестації студента, являючи собою його вагому складову. Перевагою проектної роботи є те, що вона може здійснюватися децентралізовано відносно навчальної локації та розкладу, як онлайн так і офлайн (in person), ситуативно в аудиторії, лабораторії, клініці та поза ними. Таким чином, на думку авторів, вид навчально-наукової діяльності у форматі проектної роботи може стати дієвим засобом медичної освіти в термінах, означених вище, компетентностей майбутнього лікаря, особливо за умов наявних натепер обмежень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/809
ISBN: N 978-617-7932-44-3
Розташовується у зібраннях:Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез МЄУ травень-25.05.2023 (Тар).pdf60.92 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.