Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТАРАНЮК, Геннадій-
dc.contributor.authorАТАМАСЬ, Наталія-
dc.contributor.authorКАЩЕНКО, Вероніка-
dc.date.accessioned2024-01-11T10:08:42Z-
dc.date.available2024-01-11T10:08:42Z-
dc.date.issued2023-05-25-
dc.identifier.citationОсобливості теоретичної підготовки медичних фахівців в процесі набуття професійних компетентностей за умов обмежень епідеміологічного та мілітарного характеру / Таранюк Геннадій, Атамась Наталія, Вероніка Кащенко / Наука та інновації: сучасний вектор розвитку науки та світу : збірник тез доповідей науково-практичних конференцій Міжнародного наукового форуму (25-26 травня 2023 року). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023, с. 99-101uk
dc.identifier.isbnN 978-617-7932-44-3-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/809-
dc.description.abstractТеоретична, а саме фундаментальна природнича медико-біологічна та математична підготовка студентів-медиків є важливою складовою їх сучасної професійної освіти, і має розглядатися в таких основних аспектах: - по-перше, в аспекті набуття студентами відповідних компетентностей (інтегральної, загальних, фахових); - по-друге, в аспекті досконалого опанування студентами клінічних дисциплін, які передбачають достатній рівень фундаментальних медико-біологічних знань та володіння відповідним математичним апаратом; - по-третє, в аспекті проведення студентами, а в подальшому фахівцями-медиками, науково-дослідницької роботи, обробки та аналізу даних та результатів досліджень відповідно до загально-наукових принципів та методів досліджень під кутом їх практичного впровадження. Організаційно-методично проектна робота здійснюється в межах годин відведених на самостійну роботу студента, може бути, як поточним, так і завершальним етапом навчального процесу в рамках дисципліни, та передує підсумковій атестації студента, являючи собою його вагому складову. Перевагою проектної роботи є те, що вона може здійснюватися децентралізовано відносно навчальної локації та розкладу, як онлайн так і офлайн (in person), ситуативно в аудиторії, лабораторії, клініці та поза ними. Таким чином, на думку авторів, вид навчально-наукової діяльності у форматі проектної роботи може стати дієвим засобом медичної освіти в термінах, означених вище, компетентностей майбутнього лікаря, особливо за умов наявних натепер обмежень.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаука та інновації: сучасний вектор розвитку науки та світу : збірник тез доповідей науково-практичних конференцій Міжнародного наукового форуму (25-26 травня 2023 року)uk
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk
dc.subjectінтегративний підхідuk
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk
dc.subjectпроектна роботаuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ В ПРОЦЕССІ НАБУТТЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗА УМОВ ОБМЕЖЕНЬ ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОГО ТА МІЛІТАРНОГО ХАРАКТЕРУuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез МЄУ травень-25.05.2023 (Тар).pdf60.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.