Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/652
Название: | ІНФОЛОГІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОСТОРУ ОСВІТИ З ІНЖЕНЕРІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
Авторы: | Нестеренко, Олександр Васильович |
Ключевые слова: | якість освіти інформаційні технології групова динаміка онтології інфологічне моделювання |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Інститут модернізації змісту освіти |
Библиографическое описание: | Нестеренко О., (2022). Інфологічне моделювання простору освіти з інженерії програмного забезпечення. Проблеми освіти, Випуск 2(97), 2022. 147- 168. |
Серия/номер: | ;DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-97.2022.09 |
Краткий осмотр (реферат): | статті встановлено, що на якість освіти з інженерії програмного забезпечення впливає урахування в її методичному забезпеченні сучасних промислових трендів та ІТ-тенденцій, а також динаміки команд розробників програмного забезпечення. Визначено, що напрямками навчання мають бути не лише характеристики технологій і програмних проєктів, а й людські чинники відповідно до методології групової динаміки і комунікацій, у тому числі й на необхідності урахування спілкування та роботи в команді. Досліджено деталізацію промислових трендів та оцінено стан урахування сучасних тенденцій в освітніх програмах. З'ясовано, що компетентності майбутнього фахівця з програмної інженерії, які визначаються як поєднання знань, технічних навичок та людських диспозицій, перетинаються в областях формалізованого і неформалізованого, що приводить до того, що навчальні задачі зазвичай стають багатофакторними та породжуються освітні проблеми, пов'язані з розширенням фундаментальних (традиційних) наборів компетентностей і навичок. Удосконалено підхід до навчально-методичного забезпечення освіти з інженерії програмного забезпечення на основі моделювання інтеграції вимог сучасних трендів розвитку індустрії та галузі ІТ, міжнародних рекомендацій та можливостей потенціалу набуття «м'яких» навичок. Запропоновано онтологічну інфологічну модель предметної області як основу бази знань інтелектуальної інформаційної системи підтримки освітньої діяльності з інженерії програмного забезпечення. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/652 |
ISSN: | Online 2710-3986 |
Располагается в коллекциях: | Кафедра інформаційних технологій |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нестеренко_ІНФОЛОГІЧНЕ_2022.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.