Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/652
Назва: | ІНФОЛОГІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОСТОРУ ОСВІТИ З ІНЖЕНЕРІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
Автори: | Нестеренко, Олександр Васильович |
Ключові слова: | якість освіти інформаційні технології групова динаміка онтології інфологічне моделювання |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Інститут модернізації змісту освіти |
Бібліографічний опис: | Нестеренко О., (2022). Інфологічне моделювання простору освіти з інженерії програмного забезпечення. Проблеми освіти, Випуск 2(97), 2022. 147- 168. |
Серія/номер: | ;DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-97.2022.09 |
Короткий огляд (реферат): | статті встановлено, що на якість освіти з інженерії програмного забезпечення впливає урахування в її методичному забезпеченні сучасних промислових трендів та ІТ-тенденцій, а також динаміки команд розробників програмного забезпечення. Визначено, що напрямками навчання мають бути не лише характеристики технологій і програмних проєктів, а й людські чинники відповідно до методології групової динаміки і комунікацій, у тому числі й на необхідності урахування спілкування та роботи в команді. Досліджено деталізацію промислових трендів та оцінено стан урахування сучасних тенденцій в освітніх програмах. З'ясовано, що компетентності майбутнього фахівця з програмної інженерії, які визначаються як поєднання знань, технічних навичок та людських диспозицій, перетинаються в областях формалізованого і неформалізованого, що приводить до того, що навчальні задачі зазвичай стають багатофакторними та породжуються освітні проблеми, пов'язані з розширенням фундаментальних (традиційних) наборів компетентностей і навичок. Удосконалено підхід до навчально-методичного забезпечення освіти з інженерії програмного забезпечення на основі моделювання інтеграції вимог сучасних трендів розвитку індустрії та галузі ІТ, міжнародних рекомендацій та можливостей потенціалу набуття «м'яких» навичок. Запропоновано онтологічну інфологічну модель предметної області як основу бази знань інтелектуальної інформаційної системи підтримки освітньої діяльності з інженерії програмного забезпечення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/652 |
ISSN: | Online 2710-3986 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нестеренко_ІНФОЛОГІЧНЕ_2022.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.