Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/508
Назва: Психологія комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку
Автори: Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
Ключові слова: комунікативно-мовленнєвий розвиток
психологічна структура
спілкування
особистість
діти дошкільного віку
Дата публікації: 30-вер-2021
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ
Бібліографічний опис: Алексєєнко-Лемовська Л. В. Психологія комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку // Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта, виховання та навчання: вітчизняний та міжнародний досвід» 30 вересня 2021 р. Київ, 2021. – С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування мовленнєвої особистості в дошкільному віці. Комунікативно-мовленнєвий розвиток визначається як результат взаємодії дитини з оточуючими, де можливість виразити себе (проявити мовленнєву здатність, засвідчити факт психофізичного самовираження) реалізується в момент переходу зі стану емоційної непричетності, емоційної роз’єднаності, байдужості у стан зверненості до іншої особи чи групи осіб. Зазначено, що діагностика й корекція всіх комунікативних ознак у мовленнєвій поведінці дошкільника створює фундамент для подальшого зростання когнітивної та лінгвістичної складності мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/508
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціально-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологія комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку.pdf2.16 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора