Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/508
Назва: | Психологія комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку |
Автори: | Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна |
Ключові слова: | комунікативно-мовленнєвий розвиток психологічна структура спілкування особистість діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 30-вер-2021 |
Видавництво: | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ |
Бібліографічний опис: | Алексєєнко-Лемовська Л. В. Психологія комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку // Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта, виховання та навчання: вітчизняний та міжнародний досвід» 30 вересня 2021 р. Київ, 2021. – С. 101-104. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема формування мовленнєвої особистості в дошкільному віці. Комунікативно-мовленнєвий розвиток визначається як результат взаємодії дитини з оточуючими, де можливість виразити себе (проявити мовленнєву здатність, засвідчити факт психофізичного самовираження) реалізується в момент переходу зі стану емоційної непричетності, емоційної роз’єднаності, байдужості у стан зверненості до іншої особи чи групи осіб. Зазначено, що діагностика й корекція всіх комунікативних ознак у мовленнєвій поведінці дошкільника створює фундамент для подальшого зростання когнітивної та лінгвістичної складності мовлення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/508 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра соціально-гуманітарних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологія комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку.pdf | 2.16 MB | Adobe PDF | Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора