Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/488
Title: ЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГУ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У СФЕРІ ТУРИЗМУ
Authors: Ремига, Ю.С.
Keywords: туризм
маркетинг
туристичний продукт
комплекс маркетингу
Issue Date: Feb-2022
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
Citation: Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – 251 с.
Abstract: Туризм, як галузь бізнесу, став одним з найприбутковіших у світі, що становить десяту частину світового валового національного продукту. Індустрія туризму в сучасних умовах є однією з найбільш перспективних напрямків світової економіки за стійкістю темпів розвитку, а в деяких країнах є основою національного доходу, а також є джерелом створення нових робочих місць. Він забезпечує всі можливості для ознайомлення з історією, культурою, релігійними цінностями регіону, країни і її народу, а також має значний вплив на транспорт, будівництво, сільське господарство та інші галузі, в той же час туризм стає одним з головних чинників соціально-економічного розвитку країн і регіонів світу.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/488
ISBN: 78-617-601-402-7
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_2022.pdf6.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools