Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/488
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРемига, Ю.С.-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:27:20Z-
dc.date.available2023-02-24T12:27:20Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.citationСучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – 251 с.uk
dc.identifier.isbn78-617-601-402-7-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/488-
dc.description.abstractТуризм, як галузь бізнесу, став одним з найприбутковіших у світі, що становить десяту частину світового валового національного продукту. Індустрія туризму в сучасних умовах є однією з найбільш перспективних напрямків світової економіки за стійкістю темпів розвитку, а в деяких країнах є основою національного доходу, а також є джерелом створення нових робочих місць. Він забезпечує всі можливості для ознайомлення з історією, культурою, релігійними цінностями регіону, країни і її народу, а також має значний вплив на транспорт, будівництво, сільське господарство та інші галузі, в той же час туризм стає одним з головних чинників соціально-економічного розвитку країн і регіонів світу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.titleЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГУ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У СФЕРІ ТУРИЗМУuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник_2022.pdf6.17 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора