Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/446
Назва: ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ:МАЙБУТНЄ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У БАНКАХ
Автори: Панченко, Ольга
Ключові слова: ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ
МАРКЕТИНГ У БАНКАХ
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ
ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА
Дата публікації: лип-2018
Видавництво: EUROPEAN COOPERATION
Серія/номер: ;Numer 7(38)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/446
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цифровий маркетинг _ майбутнє маркетингових комунікацій у банку.pdf3.49 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора