Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T19:14:50Z-
dc.date.available2022-09-23T19:14:50Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/446-
dc.language.isoukuk
dc.publisherEUROPEAN COOPERATIONuk
dc.relation.ispartofseries;Numer 7(38)-
dc.subjectЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГuk
dc.subjectМАРКЕТИНГ У БАНКАХuk
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇuk
dc.subjectЦИФРОВА ЕКОНОМІКАuk
dc.titleЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ:МАЙБУТНЄ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У БАНКАХuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools