Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T19:14:50Z-
dc.date.available2022-09-23T19:14:50Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/446-
dc.language.isoukuk
dc.publisherEUROPEAN COOPERATIONuk
dc.relation.ispartofseries;Numer 7(38)-
dc.subjectЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГuk
dc.subjectМАРКЕТИНГ У БАНКАХuk
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇuk
dc.subjectЦИФРОВА ЕКОНОМІКАuk
dc.titleЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ:МАЙБУТНЄ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У БАНКАХuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цифровий маркетинг _ майбутнє маркетингових комунікацій у банку.pdf3.49 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора