Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/440
Назва: ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Автори: Панченко, Ольга
Ключові слова: ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ
ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА
ЕФЕКТИВНІСТЬ
Дата публікації: тра-2018
Видавництво: Журнал «Маркетинг і цифрові технології »
Серія/номер: Збірник матеріалів;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/440
ISBN: 978-617-7337-73-6
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг і цифрові технології_25-26-05-2018.pdf386.05 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора