Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T17:37:23Z-
dc.date.available2022-09-23T17:37:23Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.isbn978-617-7337-73-6-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/440-
dc.language.isoukuk
dc.publisherЖурнал «Маркетинг і цифрові технології »uk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник матеріалів;-
dc.subjectЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГuk
dc.subjectЦИФРОВА ЕКОНОМІКАuk
dc.subjectЕФЕКТИВНІСТЬuk
dc.titleЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
маркетинг і цифрові технології_25-26-05-2018.pdf386.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools