Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/407
Название: Мотиваційні основи розвитку особистісної та професійної компетентності викладачів
Авторы: Ремига, Юлія Сергіївна
Кузьміч, І.Б.
Ключевые слова: мотивація
компетентність
особистісна компетентність
професійна компетентність
Дата публикации: ноя-2021
Издательство: НВВ КЗ СОІППО
Библиографическое описание: Особистісно-професійна компетентність педагога: досвід, проблеми, перспективи : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Суми, 25 лист. 2021 р.) / за заг. ред. С. М. Грицая. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. 414 с.
Краткий осмотр (реферат): В умовах реформування системи вищої освіти України та сучасних змін інших сфер життєдіяльності (соціальної, економічної, політичної, наукової, культурної), що окреслюють стрімкі та грунтовні зміни в суспільстві, особливе місце для особистісної та професійної компетентності викладача набуває мотивація. Самого бажання викладача систематично прагнути до самовдосконалення та саморозвитку в умовах зовнішньої нестабільності недостатньо. Особливо зменшується інтерес молоді до саморозвитку, самовдосконалення. Проблеми, пов’язані із швидкими змінами та кризами соціального, економічного та політичного характеру, що спостерігаються в країні, мають негативний вплив. Тому на сьогодні дуже гостро стоїть питання стимулювання розвитку особистісної та професійної активності. В основі розвитку загальних компетентностей викладача та розвитку професійних якостей повинні лежати компоненти мотиваційної системи
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/407
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник конференції 25.11.2021.pdf7.84 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора