Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/407
Назва: Мотиваційні основи розвитку особистісної та професійної компетентності викладачів
Автори: Ремига, Юлія Сергіївна
Кузьміч, І.Б.
Ключові слова: мотивація
компетентність
особистісна компетентність
професійна компетентність
Дата публікації: лис-2021
Видавництво: НВВ КЗ СОІППО
Бібліографічний опис: Особистісно-професійна компетентність педагога: досвід, проблеми, перспективи : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Суми, 25 лист. 2021 р.) / за заг. ред. С. М. Грицая. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. 414 с.
Короткий огляд (реферат): В умовах реформування системи вищої освіти України та сучасних змін інших сфер життєдіяльності (соціальної, економічної, політичної, наукової, культурної), що окреслюють стрімкі та грунтовні зміни в суспільстві, особливе місце для особистісної та професійної компетентності викладача набуває мотивація. Самого бажання викладача систематично прагнути до самовдосконалення та саморозвитку в умовах зовнішньої нестабільності недостатньо. Особливо зменшується інтерес молоді до саморозвитку, самовдосконалення. Проблеми, пов’язані із швидкими змінами та кризами соціального, економічного та політичного характеру, що спостерігаються в країні, мають негативний вплив. Тому на сьогодні дуже гостро стоїть питання стимулювання розвитку особистісної та професійної активності. В основі розвитку загальних компетентностей викладача та розвитку професійних якостей повинні лежати компоненти мотиваційної системи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/407
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конференції 25.11.2021.pdf7.84 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора