Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/407
Назва: | Мотиваційні основи розвитку особистісної та професійної компетентності викладачів |
Автори: | Ремига, Юлія Сергіївна Кузьміч, І.Б. |
Ключові слова: | мотивація компетентність особистісна компетентність професійна компетентність |
Дата публікації: | лис-2021 |
Видавництво: | НВВ КЗ СОІППО |
Бібліографічний опис: | Особистісно-професійна компетентність педагога: досвід, проблеми, перспективи : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Суми, 25 лист. 2021 р.) / за заг. ред. С. М. Грицая. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. 414 с. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах реформування системи вищої освіти України та сучасних змін інших сфер життєдіяльності (соціальної, економічної, політичної, наукової, культурної), що окреслюють стрімкі та грунтовні зміни в суспільстві, особливе місце для особистісної та професійної компетентності викладача набуває мотивація. Самого бажання викладача систематично прагнути до самовдосконалення та саморозвитку в умовах зовнішньої нестабільності недостатньо. Особливо зменшується інтерес молоді до саморозвитку, самовдосконалення. Проблеми, пов’язані із швидкими змінами та кризами соціального, економічного та політичного характеру, що спостерігаються в країні, мають негативний вплив. Тому на сьогодні дуже гостро стоїть питання стимулювання розвитку особистісної та професійної активності. В основі розвитку загальних компетентностей викладача та розвитку професійних якостей повинні лежати компоненти мотиваційної системи |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/407 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник конференції 25.11.2021.pdf | 7.84 MB | Adobe PDF | Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора