Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/399
Title: ЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГУ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У СФЕРІ ТУРИЗМУ
Authors: Ремига, Юлія Сергіївна
Keywords: маркетинг
туризм
поведінка споживача
CRM-система
Issue Date: Feb-2022
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
Citation: Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – 251 с.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/399
ISBN: 978-617-601-402-7
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_2022.pdf6.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools