Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРемига, Юлія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-04-26T13:31:32Z-
dc.date.available2022-04-26T13:31:32Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.citationСучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – 251 с.uk
dc.identifier.isbn978-617-601-402-7-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/399-
dc.language.isoukuk
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.subjectCRM-системаuk
dc.titleЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГУ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У СФЕРІ ТУРИЗМУuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_2022.pdf6.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools