Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата публікаціїНазваАвтор(и)
2017CHARACTERISTIC OF THE COMPLEX MARKETING COMMUNICATIONS ELEMENTSKovalenko, N.; Remyha, Yuliia
2017Why logistic is important in business?Remyha, Yuliia; Tyrpak, Mariia
2017Значення комплексного критерію оцінювання управління ризиками в діяльності транспортних підприємствРемига, Юлія Сергіївна; Рєзнік, О.М.
2017Eurologistics: is it possible to develop in the Ukrainian market?Remyha, Yuliia; Haluzynets, Y.; Varava, I.
2017МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВПанченко, Ольга
2017ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ПРИ УПРАВЛІННІ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАВОК В СУЧАСНИХ УМОВАХРемига, Юлія Сергіївна
2017ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІПанченко, Ольга
2017ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ У ФІНАНСОВОМУ СЕКТОРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ: теорія, методологія та моделюванняБоярко, Ірина
2017Evaluation of the Market Value of the Enterprise with Consideration of Exogenous FactorsBoiarko, Iryna