Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017CHARACTERISTIC OF THE COMPLEX MARKETING COMMUNICATIONS ELEMENTSKovalenko, N.; Remyha, Yuliia
2017Why logistic is important in business?Remyha, Yuliia; Tyrpak, Mariia
2017Значення комплексного критерію оцінювання управління ризиками в діяльності транспортних підприємствРемига, Юлія Сергіївна; Рєзнік, О.М.
2017Eurologistics: is it possible to develop in the Ukrainian market?Remyha, Yuliia; Haluzynets, Y.; Varava, I.
2017МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВПанченко, Ольга
2017ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ПРИ УПРАВЛІННІ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАВОК В СУЧАСНИХ УМОВАХРемига, Юлія Сергіївна
2017ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІПанченко, Ольга
2017Інтелектуальні системи і технології. Ввідний курсНестеренко, Олександр Васильович; Ковтунець, Олесь Володимирович; Фаловський, Олександр Олександрович
2017Безпека економіки знаньНестеренко, Олександр Васильович
2017ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ У ФІНАНСОВОМУ СЕКТОРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ: теорія, методологія та моделюванняБоярко, Ірина