Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1389
Название: Особливості впливу різних видів маркетингу на ціноутворення
Другие названия: Курсова робота з маркетингу
Авторы: Шолудько, Анна Романівна
Ключевые слова: маркетинг
ціноутворення
Дата публикации: мая-2025
Издательство: Мііжнародний європейський університет
Библиографическое описание: Курсова робота з маркетингу
Краткий осмотр (реферат): Метою курсової роботи є аналіз особливостей впливу різних видів маркетингу на процес ціноутворення, а також виявлення ефективних підходів до формування цінової політики підприємства з урахуванням сучасних маркетингових тенденцій. Завдання дослідження передбачають: • розкрити сутність ціноутворення в системі маркетингової діяльності; • охарактеризувати основні види маркетингу та їх вплив на ціни; • проаналізувати фактори, що формують цінову політику підприємства; 3 • дослідити маркетингові стратегії ціноутворення; • вивчити практичний досвід формування цінової політики на прикладі ТОВ СП «НІБУЛОН»; • провести порівняльний аналіз традиційного та інноваційного підходів до ціноутворення. Об’єктом дослідження є процес ціноутворення в системі маркетингу. Предметом дослідження виступають види маркетингу та їх вплив на формування цінової політики підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1389
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шолудько_МР.pdfОсобливості впливу різних видів маркетингу на ціноутворення637.58 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.