Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1389
Назва: Особливості впливу різних видів маркетингу на ціноутворення
Інші назви: Курсова робота з маркетингу
Автори: Шолудько, Анна Романівна
Ключові слова: маркетинг
ціноутворення
Дата публікації: тра-2025
Видавництво: Мііжнародний європейський університет
Бібліографічний опис: Курсова робота з маркетингу
Короткий огляд (реферат): Метою курсової роботи є аналіз особливостей впливу різних видів маркетингу на процес ціноутворення, а також виявлення ефективних підходів до формування цінової політики підприємства з урахуванням сучасних маркетингових тенденцій. Завдання дослідження передбачають: • розкрити сутність ціноутворення в системі маркетингової діяльності; • охарактеризувати основні види маркетингу та їх вплив на ціни; • проаналізувати фактори, що формують цінову політику підприємства; 3 • дослідити маркетингові стратегії ціноутворення; • вивчити практичний досвід формування цінової політики на прикладі ТОВ СП «НІБУЛОН»; • провести порівняльний аналіз традиційного та інноваційного підходів до ціноутворення. Об’єктом дослідження є процес ціноутворення в системі маркетингу. Предметом дослідження виступають види маркетингу та їх вплив на формування цінової політики підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1389
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шолудько_МР.pdfОсобливості впливу різних видів маркетингу на ціноутворення637.58 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.