Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1387
Title: Організація маркетингових досліджень ринку
Other Titles: Курсова робота з маркетингу
Authors: Москаленко, Вікторія Володимирівна
Keywords: маркетингові дослідження
ринок
Issue Date: May-2025
Publisher: Мііжнародний європейський університет
Citation: Курсова робота з маркетингу
Abstract: Мета дослідження — дослідити організацію маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «ЕКОПАК», виявити проблеми та запропонувати рекомендації щодо їх ефективнішого застосування для підтримки ринкової стратегії підприємства. Для досягнення мети поставлено такі завдання: • проаналізувати сутність та завдання маркетингових досліджень як функції управління ринковою діяльністю підприємства; • класифікувати види та методи маркетингових досліджень відповідно до потреб виробничого підприємства; • визначити етапи організації маркетингових досліджень на підприємстві; • охарактеризувати діяльність ТОВ «ЕКОПАК», виділити його ринкові орієнтири; • дослідити практику впровадження маркетингових досліджень на підприємстві; • виявити слабкі місця в системі аналізу ринку та надати рекомендації щодо її покращення.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1387
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
курсова_Москаленко_МР.pdfОрганізація маркетингових досліджень ринку490.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.