Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоскаленко, Вікторія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-07-15T08:20:08Z-
dc.date.available2025-07-15T08:20:08Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationКурсова робота з маркетингуuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1387-
dc.description.abstractМета дослідження — дослідити організацію маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «ЕКОПАК», виявити проблеми та запропонувати рекомендації щодо їх ефективнішого застосування для підтримки ринкової стратегії підприємства. Для досягнення мети поставлено такі завдання: • проаналізувати сутність та завдання маркетингових досліджень як функції управління ринковою діяльністю підприємства; • класифікувати види та методи маркетингових досліджень відповідно до потреб виробничого підприємства; • визначити етапи організації маркетингових досліджень на підприємстві; • охарактеризувати діяльність ТОВ «ЕКОПАК», виділити його ринкові орієнтири; • дослідити практику впровадження маркетингових досліджень на підприємстві; • виявити слабкі місця в системі аналізу ринку та надати рекомендації щодо її покращення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectринокuk
dc.titleОрганізація маркетингових досліджень ринкуuk
dc.title.alternativeКурсова робота з маркетингуuk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
курсова_Москаленко_МР.pdfОрганізація маркетингових досліджень ринку490.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.