Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1381
Название: Аналіз та планування маркетингової діяльності підприємства
Другие названия: Курсова робота з маркетингу
Авторы: Гречуха, Давид Ярославович
Ключевые слова: маркетинг, планування маркетингової діяльності
Дата публикации: мая-2025
Издательство: Мііжнародний європейський університет
Библиографическое описание: Курсова робота з маркетингу
Краткий осмотр (реферат): Особливої ваги набуває аналіз маркетингового середовища та оцінка ефективності використання маркетингових інструментів. Це дозволяє виявити слабкі місця в існуючій системі маркетингу, адаптувати її до сучасних умов ринку, а також розробити дієві рекомендації щодо покращення маркетингової політики. З огляду на це, важливим є вивчення рівня конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємства, що допомагає приймати стратегічні рішення щодо його розвитку. Об’єктом дослідження є процес організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предметом дослідження виступає аналіз ринку та оцінка рівня конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ТІР ВОШ». Метою курсової роботи є дослідження та аналіз існуючих підходів до оцінки маркетингової діяльності підприємства, виявлення її ефективності та конкурентоспроможності, а також розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової політики ТОВ «ТІР ВОШ».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1381
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КР_Гречуха_МР.pdfАналіз та планування маркетингової діяльності633.22 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.