Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГречуха, Давид Ярославович-
dc.date.accessioned2025-07-15T07:51:11Z-
dc.date.available2025-07-15T07:51:11Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationКурсова робота з маркетингуuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1381-
dc.description.abstractОсобливої ваги набуває аналіз маркетингового середовища та оцінка ефективності використання маркетингових інструментів. Це дозволяє виявити слабкі місця в існуючій системі маркетингу, адаптувати її до сучасних умов ринку, а також розробити дієві рекомендації щодо покращення маркетингової політики. З огляду на це, важливим є вивчення рівня конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємства, що допомагає приймати стратегічні рішення щодо його розвитку. Об’єктом дослідження є процес організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предметом дослідження виступає аналіз ринку та оцінка рівня конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ТІР ВОШ». Метою курсової роботи є дослідження та аналіз існуючих підходів до оцінки маркетингової діяльності підприємства, виявлення її ефективності та конкурентоспроможності, а також розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової політики ТОВ «ТІР ВОШ».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectмаркетинг, планування маркетингової діяльностіuk
dc.titleАналіз та планування маркетингової діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeКурсова робота з маркетингуuk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР_Гречуха_МР.pdfАналіз та планування маркетингової діяльності633.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.