Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1325
Назва: Маркетингове дослідження ринку товару (чи послуги) як основа підвищення ефективності управлінських рішень
Автори: Скоробагатий, Віталій Вікторович
Ключові слова: маркетингові рішення, управління, товари чи послуги
Дата публікації: 2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1325
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_СКОРОБАГАТИЙ.pdf2.59 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.