Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкоробагатий, Віталій Вікторович-
dc.date.accessioned2025-03-14T13:13:07Z-
dc.date.available2025-03-14T13:13:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1325-
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингові рішення, управління, товари чи послугиuk
dc.titleМаркетингове дослідження ринку товару (чи послуги) як основа підвищення ефективності управлінських рішеньuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_СКОРОБАГАТИЙ.pdf2.59 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.