Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1263
Title: Розробка маркетингової стратегії промислового підприємства
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Гураль, Олександра Василівна
Keywords: Маркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послуг
Issue Date: 23-May-2024
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: Маркетингові підходи до ведення бізнесу сьогодні особливо поширені в діяльності торгових посередників, які працюють в умовах жорсткої конкуренції та економічної кризи. Здійснюючи ефективну маркетингову діяльність, підприємство отримує можливість вирішувати довгострокові стратегічні завдання, проникати на нові ринки і виводити на них нові товари, пристосовуватися до мінливих умов ринкової кон'юнктури. Однак для того, щоб маркетингова діяльність мала очікуваний результат, необхідна розробка ефективної маркетингової стратегії, яка здійснюється, виходячи з загальної стратегії підприємства, місії, позиції на ринку, і є головною умовою отримання запланованого результату.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1263
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР Гураль.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.