Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1262
Title: Типи промислових підприємств
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Покальчук, Анастасія Костянтинівна
Keywords: Маркетинг, конкурентоспроможність, промисловий маркетинг
Issue Date: 13-May-2024
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: Промисловий маркетинг є наукою, що озброює підприємства методологічної і методичною базою, на основі якої можливо їх діяльність в умовах ринкової економіки з використанням відповідного інструментарію. З одного боку, промисловий маркетинг призначений для дослідження ринку, потреби в товарах, урахування цього всього в діяльності виробника, а з другого боку – це активний вплив на ринок, потреби, організацією і управління виробництвом.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1262
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Покальчук А..pdf398.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.