Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1258
Название: Особливості конкуренції на світовому ринку товарів і послуг Apple
Другие названия: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Авторы: Камінська, Інна Володимирівна
Ключевые слова: Маркетинг, конкурентоспроможність
Дата публикации: 23-мая-2023
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): Компанія Apple є одним з найбільш впливових та успішних гравців на світовому ринку товарів і послуг. Заснована в 1976 році, компанія змогла здобути безпрецедентну популярність та стати однією з найбільш прибуткових компаній у галузі технологій. Її продукти, включаючи iPhone, iPad, Mac та інші, стали синонімом якості, інновацій та стилю. У ході дослідження ми будемо вивчати особливості конкуренції компанії Apple на ринку електронних пристроїв, таких як смартфони, планшети та комп'ютери. Ми будемо досліджувати сильні та слабкі сторони компанії, її стратегії маркетингу та позиції на ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1258
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Курсова робота_ Камінська Інна.pdf441.52 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.