Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1258
Title: Особливості конкуренції на світовому ринку товарів і послуг Apple
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Камінська, Інна Володимирівна
Keywords: Маркетинг, конкурентоспроможність
Issue Date: 23-May-2023
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: Компанія Apple є одним з найбільш впливових та успішних гравців на світовому ринку товарів і послуг. Заснована в 1976 році, компанія змогла здобути безпрецедентну популярність та стати однією з найбільш прибуткових компаній у галузі технологій. Її продукти, включаючи iPhone, iPad, Mac та інші, стали синонімом якості, інновацій та стилю. У ході дослідження ми будемо вивчати особливості конкуренції компанії Apple на ринку електронних пристроїв, таких як смартфони, планшети та комп'ютери. Ми будемо досліджувати сильні та слабкі сторони компанії, її стратегії маркетингу та позиції на ринку.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1258
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курсова робота_ Камінська Інна.pdf441.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.