Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1252
Назва: Дослідження впливу засобів реклами на розвиток промислового підприємства
Інші назви: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Автори: Гураль, Олександра Василівна
Ключові слова: маркетинг, реклама, тенденції маркетингу
Дата публікації: 23-тра-2023
Видавництво: Міжнародний європейський університет
Короткий огляд (реферат): Реклама є важливою складовою маркетингової стратегії підприємства, оскільки дозволяє залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та підвищувати пізнаваність бренду. У контексті промислової продукції, дослідження впливу засобів реклами стає особливо актуальним, так як від цього може залежати успіх підприємства на ринку. Сьогодні майже кожне підприємство використовує рекламні стратегії для просування своєї продукції на ринку, але далеко не всі з них діють ефективно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1252
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курсова робота Гураль.pdf1.96 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.