Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГураль, Олександра Василівна-
dc.date.accessioned2025-01-21T14:56:28Z-
dc.date.available2025-01-21T14:56:28Z-
dc.date.issued2023-05-23-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1252-
dc.description.abstractРеклама є важливою складовою маркетингової стратегії підприємства, оскільки дозволяє залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та підвищувати пізнаваність бренду. У контексті промислової продукції, дослідження впливу засобів реклами стає особливо актуальним, так як від цього може залежати успіх підприємства на ринку. Сьогодні майже кожне підприємство використовує рекламні стратегії для просування своєї продукції на ринку, але далеко не всі з них діють ефективно.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectмаркетинг, реклама, тенденції маркетингуuk
dc.titleДослідження впливу засобів реклами на розвиток промислового підприємстваuk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курсова робота Гураль.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.