Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1217
Назва: Формування стратегій рекламного менеджменту підприємства на ринку конкретних товарів (чи послуг)
Інші назви: Кваліфікаційна магістерська робота
Автори: Гавриль, Артем Сергыйович
Ключові слова: Реклама, стратегічне управління, ринок товарів та послуг
Дата публікації: 23-січ-2023
Видавництво: Міжнародний європейський університет
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1217
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гавриль Артем.pdf1.17 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.