Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/118
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ ЗЕРНА КРУП’ЯНИХ КУЛЬТУР СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Автори: Кузьменко, Ольга Андріївна
Ключові слова: зерно круп’яних культур
збут
реалізація
ціна
оцінка якості зерна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Ефективна економіка
Бібліографічний опис: Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка", №8, 2021
Короткий огляд (реферат): Ефективне функціонування ринку круп’яних культур вимагає залучення цілої системи заходів, що регулює, формує та розвиває відносини в площині дохідності, конкурентоспроможності, якості і задоволеності кінцевого споживача. Формування ринкових відносин при організації збуту зерна круп’яних культур сільськогосподарськими підприємствами вимагає застосування гнучких механізмів горизонтальної та вертикальної інтеграції. Нині гостро постає проблема співвідношення цін та якісних характеристик, формування закупівельних цін здійснюється без урахування норм чинних стандартів (за винятком вимог щодо вологості). Ця обставина зумовлює втрату економічної мотивації щодо підвищення якості зерна, зокрема, недосконалість стандартів, особливо ДСТУ «Зерно гречки», призводить до збільшення виробництва фуражної гречки, природна урожайність якої вища порівняно з продовольчою гречкою, але має гірші якісні параметри. Отже, нині одним із напрямів підвищення ефективності виробництва круп’яних культур є формування прозорих довгострокових партнерських відносин із переробними підприємствами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/118
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьменко О. А. Ефективна економіка.pdf206 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора