Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1174
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ» СТУДЕНТАМ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ У РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ
Автори: Михайлюк, Михайло Михайлович
Ковальчук, Наталія Василівна
Санжур, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: анатомія людини
комунікативна культура
студентоцентризм
метод аналізу та синтезу
дедуктивний метод
індуктивний метод
репродуктивний метод
Дата публікації: 4-тра-2024
Видавництво: Modern research in science and education. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. BoScience Publisher
Бібліографічний опис: Михайлюк М., Ковальчук Н., Санжур Т. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ» СТУДЕНТАМ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ У РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ // Modern research in science and education. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. 2024. Pp. 155-163
Короткий огляд (реферат): У цій роботі акцентується увага на особливостях викладання фундаментальної дисципліни «Анатомія людини» студентам 1,2-го курсу у вищих медичних закладах. Зосереджено увагу на власному досвіді викладання базової дисципліни «Анатомія людини» студентам-медикам та на основі аналізу сформульовано основні шляхи покращення та удосконалення викладу матеріалу з урахуванням психологічної стійкості студентів в умовах сьогодення. Особлива увага надається значенню комунікативної культури в університетському середовищу, зокрема комунікацією між студентом та викладачем (діалог, зворотній зв'язок тощо)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1174
ISSN: 978-1-73981-123-5
Розташовується у зібраннях:Європейська медична школа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MODERN-RESEARCH-IN-SCIENCE-AND-EDUCATION-2-4.05.2024 Sanzhur.pdf1.1 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.