Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1174| Title: | МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ» СТУДЕНТАМ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ У РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ | 
| Authors: | Михайлюк, Михайло Михайлович Ковальчук, Наталія Василівна Санжур, Тетяна Сергіївна  | 
| Keywords: | анатомія людини комунікативна культура студентоцентризм метод аналізу та синтезу дедуктивний метод індуктивний метод репродуктивний метод  | 
| Issue Date: | 4-May-2024 | 
| Publisher: | Modern research in science and education. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. BoScience Publisher | 
| Citation: | Михайлюк М., Ковальчук Н., Санжур Т. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ» СТУДЕНТАМ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ У РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ // Modern research in science and education. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. 2024. Pp. 155-163 | 
| Abstract: | У цій роботі акцентується увага на особливостях викладання фундаментальної дисципліни «Анатомія людини» студентам 1,2-го курсу у вищих медичних закладах. Зосереджено увагу на власному досвіді викладання базової дисципліни «Анатомія людини» студентам-медикам та на основі аналізу сформульовано основні шляхи покращення та удосконалення викладу матеріалу з урахуванням психологічної стійкості студентів в умовах сьогодення. Особлива увага надається значенню комунікативної культури в університетському середовищу, зокрема комунікацією між студентом та викладачем (діалог, зворотній зв'язок тощо) | 
| URI: | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1174 | 
| ISSN: | 978-1-73981-123-5 | 
| Appears in Collections: | Європейська медична школа | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| MODERN-RESEARCH-IN-SCIENCE-AND-EDUCATION-2-4.05.2024 Sanzhur.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
 ISSN 2409-5982