Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/867
Назва: | Робоча програма навчальної дисципліни ПРОПЕДЕВТИКА ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ |
Автори: | Закордонець, Л.В. Перепека, І.А. |
Ключові слова: | пропедевтика внутрішня медицина |
Дата публікації: | 7-чер-2021 |
Видавництво: | МЄУ |
Бібліографічний опис: | Робоча програма навчальної дисципліни ПРОПЕДЕВТИКА ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ, МЄУ, 2021, 17 с. |
Короткий огляд (реферат): | Програма вивчення навчальної дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» складена відповідно до освітньо-кваліфікаційних характеристик (ОКХ) та освітньо-професійних програм (ОПП) підготовки фахівців освітньокваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 222 «Медицина», галузі знань 22 «Охорона здоров’я» Відповідно до навчального плану, вивчення навчальної дисципліни “пропедевтика внутрішньої медицини” здійснюється в V-VI семестрах, коли студентом набуті відповіднізнання з основних базових дисциплін: медичної біології, медичної та біологічної фізики, анатомії людини, фізіології, біоорганічної та біологічної хімії, мікробіології, вірусології таімунології, з якими інтегрується програма пропедевтики внутрішньої медицини. У свою чергу, пропедевтика внутрішньої медицини формує засади подальшого вивчення студентом клінічних дисциплін – внутрішньої медицини, медичної психології, інфекційних хвороб, онкології, анестезіології та інтенсивної терапії, що передбачає інтеграцію з цими дисциплінами “по вертикалі” та формування умінь застосовувати знання з основних методів обстеження внутрішніх органів в процесі подальшого навчання та у професійній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/867 |
Розташовується у зібраннях: | Європейська медична школа |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
propedeftic-3.pdf | 653.87 kB | Adobe PDF | Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.