Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/737
Title: МЕХАНІЗМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ РЕГУЛЮВАННЯ СТРУКТУРНИХ І ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ У ФІНАНСОВОМУ СЕКТОРІ ТА СТРАТЕГІЯ ЙОГО РОЗБУДОВИ
Other Titles: REGULATORY MECHANISMS AND TOOLS STRUCTURAL AND FUNCTIONAL TRANSFORMATIONS IN THE FINANCIAL SECTOR AND ITS DEVELOPMENT STRATEGY
Authors: Боярко, Ірина
Keywords: трансформаційні процеси
регулювання
фінансовий сектор
механізм
Issue Date: 2019
Publisher: Університет банківської справи
Citation: Механізми та інструменти регулювання структурних і функціональних трансформацій у фінансовому секторі та стратегія його розбудови : моно графія / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. О. І. Барановського. — Київ : ДВНЗ «Університет банківської справи», 2019. — 330 с.
Abstract: У монографії здійснено теоретичне узагальнення і наведено нове розв’язання важливої наукової проблеми, що полягає в розробленні та обґрунтуванні теоретичних, методологічних і науково-прикладних засад державного регулювання функціональних і структурних трансформаційних процесів у фінансовому секторі економіки країни. Висвітлено широке коло питань теоретико-методологічного, аналітичного, прогностичного і прикладного характеру, що дозволяє сформувати цілісне бачення механізмів та інструментів регулювання структурних і функціональних трансформацій у фінансовому секторі загалом та в окремих його сегментах в умовах глобалізації, інформатизації і цифровізації суспільно-економічних відносин. Для фахівців і науковців у галузі банківської справи, фінансів і кредиту, працівників підприємств та організацій, викладачів, аспірантів і студентів закладів вищої освіти — усіх, хто поглиблено цікавиться механізмами та інструментами регулювання розвитку фінансового сектору економіки країни
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/737
ISSN: 978-966-484-320-8
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.