Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/727
Назва: ПОНЯТТЯ АНТИКРИЗОВОЇ СТРАТЕГIЇ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Автори: Маркова, Юлія
Боярко, Ірина
Ключові слова: антикризова стратегія
управління підприємством
підприємство
криза
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Маркова Ю., Боярко І. ПОНЯТТЯ АНТИКРИЗОВОЇ СТРАТЕГIЇ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА // НАУКОВО-СТУДЕНТСЬКИЙ ДИСКУРС. - 2022. -№2. - С. 25-,29
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблеми, пов’язані із процесом вибору антикризової стратегії, як для промислового підприємства, бізнесу будь-якого формату, так і країни в цілому, умов та критеріїв їх застосування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/727
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
duskys_2.pdf#page=25-25-29.pdf539.5 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.