Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/504
Title: Шляхи реформування системи освіти. Інстутуціонально-аудитні практики
Authors: Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
Keywords: система освіти
реформування
інстутуційній аудит
якість освітньої діяльності
Issue Date: 30-May-2020
Publisher: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ
Citation: Алексєєнко-Лемовська Л. В. Шляхи реформування системи освіти. Інстутуціонально-аудитні практики // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал сучасної освіти і науки», 29-30 травня 2020 року. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ, 2020. – С. 20-22.
Abstract: У статті розглядається сучасний етап реформування системи освіти. Якість освіти та рівень сформованості професіоналізму педагогів визначаються як соціальні критерії стану та результативності процесу освіти, розкривають відповідність потребам сучасного суспільства. Зазначено, що сучасні тенденції розвитку педагогічної освіти зумовлюють необхідність оновлення змісту освітньої діяльності, орієнтованої на підвищення якості та гуманізацію освітнього процесу. Домінантою цих змін є людиноцентрована освіта, тобто освіта для людини, а її стрижень – розвивальний, культуротворчий зміст навчання та виховання відповідальної, компетентної особистості. А імплементація положень нормативних документів щодо забезпечення якості освіти та розвитку культури якості неодмінно матиме вплив на всі верстви населення та суб’єкти господарювання у сфері освіти.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/504
Appears in Collections:Кафедра соціально-гуманітарних наук



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools